Ir al contenido principal

DIARI TAC INDIVIDUAL

Com he comentat a l'autoavaluació, he tingut els meus punts forts i els meus punts febles al projecte TAC. La meva aportació al grup ha estat encarregar-me de fer el diari cada dia de treball del projecte i diferents funcions de programació. Com alguna de les meves companyes tenia més destresa en programació, hem fet repartiment de tasques segons les capacitats de cadascuna i d'aquesta manera ha quedat una distribució del treball igual.

Jo m'he encarregat d'ajudar a les companyes a la creació de codis i a la recerca de solucions als dubtes que anaven sorgint, i totes hem fet el mateix. Pel que fa al treball al qual m'he dedicat més específicament a més a més del treball que hem realitzat totes plegades, ha estat la cerca de les imatges que van a cada nivell del videojoc. Potser sembla una tasca senzilla, però no ho és. M'ha semblat més complicat del que pensava, ja que trobar imatges amb fons invisibles a internet no és tan fàcil, almenys de les imatges relacionades amb el projecte.

Un cop tenia les imatges, aquestes s'havien de retallar amb l'opció de ''vestit'' del Scratch, i això ha estat una tasca molt minuciosa, ja que havies d'anar a poc a poc.

En conclusió, es podria dir que la meva aportació més valuosa ha estat en l'aparença purament estètica del joc, a més a més d'ajudar a les altres companyes.

Com he dit en diverses entrades d'aquest bloc, he après a dominar un nivell inicial del Scratch, sabent fent diferents pantalles jo sola i desenvolupant diferents funcions que aquest té. És evident que el Scratch té moltíssimes funcions més, però aquesta assignatura tractava sobre tenir una noció bàsica i jo crec que l'he assolit gratament.

Sincerament, amb la primera classe no creia que pogués arribar al nivell de programació del Scratch que tinc ara, ja que el primer dia no me'n sortia amb moltes coses, però amb el pas de les classes he anat avançat i cada dia assolia un coneixement més i aplicava els anteriors. Estic satisfeta amb la meva participació en el projecte TAC i els aprenentatges que he assolit.


Comentarios